بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


به راستی اگر تهامی بجای خداداد،زننده آن گل تاریخی بود....!؟

حضور ابراهیم تهامی در برنامه نود و اظهاراتی که در این برنامه از زمان صعود تیم ملی به جام جهانی داشت،سر و صدای زیادی به پا کرده و اغلب بازیکنانی که تهامی در مورد آنها صحبت کرده،در برابر این بازیکن جبهه گرفته اند و به نوعی پاسخ وی را داده اند!
کاری به صحت صحبتهای مطرح کرده تهامی در برنامه نود این هفته نداریم!اما اگر یک نگاهی به جماعتی که در برابر این بازیکن خوزستانی موضع گرفته اند بکنیم،می بینیم اکثر این بازیکنان یا در آن زمان پرسپولیسی بودن و یا قبل و بعد جام جهانی به افتخار پوشیدن لباس گل گلی آنها دست پیدا کرده بودند!
اما در مورد یکی از ادعای تهامی که گفته بود تنها بازیکنی بوده که با توجه به گرفتن مجوز صعود به جام جهانی در دور مقدماتی نتواننسته تیم ملی را در نمایشگاه فوتبال دنیا همراهی کنه،تا حدودی موافق هستم! اگر دقت کرده باشیم مجید نامجمو مطلق هم دقیقا وضعیت تهامی را داشته و تهامی با مجید تنها بازیکنانی بودند که از اردوی تیم ملی ایران در نهایت خط خورده بودند!در جام جهانی هم فقط مهدی پاشازاده و علی منصوریان و جواد رزینچه را از استقلال با خود برده بودند.
اینکه رضا شاهردوی پا شکسته،بهنام سراجی که وی را به سخره گرفته و گفته تهامی کجای فوتبال ایران بوده(یکی باید به این بازیکن بگه تو کجای فوتبال ایران بودی که تهامی نبوده!)یا مهرداد میناوندی که همه اهالی فوتبال از مشکل اخلاقی داشتن  وی واقف هستند!به همراه علی دایی،خداداد عزیزی،نعیم سعداوی دو پینگی،نیما نکیسا واحمد عابدزاده همگی از سرخکی های فوتبال ایران بودند و خیلی از این بازیکنان چشم دیدن بازیکنان استقلالی را در تیم ملی نداشتند نباید شکی به خود راه بدهیم!یادمان باشه،همین احمد عابدزاده بخاطر انتخاب مهدی پاشازاده در تیم منتخب جهان چقدر ناراحت شده بود که هواداران استقلال شعار؛مهدی جهانی شده،احمد روانی شده را برایش ساخته بودند،خودش گواه این نظر بنده و یکی از دلایل انتخاب نشدن  تهامی در لیست نهایی تیم ملی برای بازیهای جام جهانی می تواند باشد.
نتیجه گیری:به راستی اگر آن توپی که خداداد عزیزی در اوج خوره بازی و با پاس ندادن به تهامی که در موقعیت صد درصد گل قرار داشت،به ابراهیم می رسید و یا خداداد به جای ضربه زدن به طرف دروازه به تهامی پاس می داد و گل صعود را وی میزد،الان خداداد عزیزی چه وضعیتی داشت!؟ابراهیم تهامی کجا فوتبال بود؟آیا بهنام سراج؛مهرداد میناوند،رضا شاهرودی و نعیم سعداوی الان به خود اجازه می دادند به حماسه ساز ملبورن حرفی بزنند!؟
ببینید وقتی می گویند خدا فلان بازیکن را بغل کرده است و یا درهای رحمتش را به روی وی بیشتر باز کرده است، اینجاکاملا  سنخیت پیدا می کند! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1391برچسب:جام جهانی,برنامه نود,ابراهیم تهامی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com